Великий Практикум для рестораторів

ЗАПРОШУЄМО ВАС

18-19 березня в Києві

Маркетинг та робота з гостем в ресторані для керуючого і власника

18-19 березня в Києві

Маркетинг в ресторані для керуючого і власника

Про практикум

Про практикум

Великий практикум присвячений працюючим інструментам ресторанного маркетингу. Кожен з блоків, підготовлений кращими експертами-практиками ресторанного бізнесу України, дасть можливість орієнтуватися в світі маркетингових інструментів, застосовувати їх в режимі реального часу і отримувати результат.

 

Під час навчання ви:
– детально розберетеся в основних складових маркетинг-систем ресторану;
– дізнаєтесь про маркетингові інструменти і навчитесь керувати їх ефективністю;
– розберете, як будувати wow-комунікації і працювати з лояльністю гостя;
– навчитесь аналізувати гостей і кастомізувати вашу пропозицію до них;
– поговорите про організацію успішних івентів;
– розберете топ-10 помилок в ресторанному маркетингу;
– отримаєте ключові знання по роботі з відгуками гостей;
– дізнаєтесь, як реагувати на скарги і як отримати вигоду від них;
– зрозумієте, як команда впливає на імідж закладу.

Программа на два дні

Программа на два дні

* В програмі можливі зміни.

18 березня

09:30-10:00  Реєстрація

10:00-11:30Дмитро Борисов«Маркетинг-система в ресторанному бізнесі очима власника»

12:00-13:30Марія Шапошнікова«Шкідливі поради. Що робити вашому маркетологу, щоб закрити ресторан» Найпоширеніші помилки досвідчених і не дуже рестораторів

13:30-14:30  Велика перерва

14:30-16:00Всеволод Поліщук «Робота з цільовою аудиторією: аналіз, висновки, рішення»

16:30-17:30Олександра Тітаренко «Успішний захід в ресторані: 5 кроків»

19 березня

09:30-10:00   Реєстрація

10:00-11:30 Віта Дубчак «Маркетинг замість продажів або чому не важлива цільова аудиторія»

12:00-13:00 Наталія Вагнер «Робота з відгуками. Відповідати не можна мовчати»

13:00-14:00   Велика перерва

14:00-15:00 Тетяна Роблес «RIP Social Medias. Маркетинг, PR або SММ – на що робити ставку і чому одне не ефективно без іншого»

15:15-16:45 Оксана Литвиненко «Внутрішній маркетинг гостинності»

17:00-18:00 Максим Храмов«Скарга як подарунок. Лайфхак»

ДЛЯ КОГО?

Власники і керівники ресторанів, кафе, барів; галузеві маркетологи; сервіс-менеджери.

ДЕ і КОЛИ?

18-19 березня 2020
Pochayna Event Hall
Київ (м. Почайна), пр-т Степана Бандери 23. ТЦ ГОРОДОК

ДОКЛАДНО

Завантажити детальну програму в форматі *pdf

До вартості участі входять: семінар, кава-брейки та диплом учасника.

Вартість участі

від 2100 грн.

Середа, 18 березня 2020

_
10:30 – 11:30

Дмитро Борисов

«Маркетинг-система в ресторанному бізнесі очима власника»

1. Маркетинг-система Сім’ї ресторанів Дмитра Борісова
2. Маркетингові інструменти та оцінка їх ефективності
3. WOW-комунікація та управління лояльністю гістя офлайн і онлайн 

Дмитро Борисов. Засновник Сім’ї ресторанів Діми Борисова, компанії, в якій вже більше 20 закладів в Україні та за її межами.
У 16 років став виконавчим директором рекламного агентства, в 18 відкрив своє брендінг-бюро і меньш ніж за рік заробив свій перший мільйон.
У 2009 році пішов з прибуткового бізнесу, щоб слідувати за своєю мрією і відкрив гастробар «Барсук», в якому сам готував і сам же обслуговував гостей. Розгойдав «мертву Воздвиженку» в Києві, відкривши там азіатський ресторан Oxota na Ovets, GASTROROCK і BabyRock.
Ввів моду на чорні бургери і навчив місто їсти устриці. У 2013 році відкрив ресторан нової української кухні «Канапа» – одну з візитних карток Києва. Вже більше року другий ресторан з такою ж концепцією успішно працює в Варшаві.
За 2015-2016 роки відкрив Crab’s Burger, РИБАLOVE ресторан японсько-перуанської кухні RONIN та арт-гастрономічний простір «Остання Барикада».
У 2017 облаштував грандіозний фуд-корт на Софійській площі під час Євробачення, відкрив ще кілька ресторанів, серед яких стейк-хаус «Ватра» і Chicken Kyiv, і організував освітній проект Borysov Academy.
У 2018 створив в Україні новий тип smart casual закладів, в яких будь-яка позиція в меню коштує 1 євро. «Білий Налив» в перший же день роботи зустрів більше 1000 гостей, київські черги за сидром стали місцевою легендою, почався бум таких барів, а франшизи «наливу» з’явилися ще в Луцьку, Львові та інших містах. Крім того, «вистрілили» Бургерна DOGZ & BURGERZ і Сіфуд-формат Mushlya bar. І, звичайно, це тільки початок.

12:00 – 13:30

Марія Шапошникова

«Шкідливі поради. Що робити вашому маркетологу, щоб закрити ресторан»

Найпоширеніші помилки досвідчених і не дуже рестораторів 

Марія Шапошникова. Маркетинг директор компанії “Чорноморка” (Чорноморка, Селедочная, Анчоусные), головний редактор газети «Рибні новини».
13 років роботи з ресторанними проектами, серед яких: Кафе-сироварня «Мацоні», «Чачаварня», Муракамі (мережа ресторанів і запуск доставки, бренд-менеджер) Козирна Карта (Тюбетейки, China White, Ані, Коза-Дереза, Чорне Порося) ресторани: Samogon Bar, Soma, Tarantino Grill & Wine Bar, Arena Entertainment, Taverna грецька кухня.
Senior Project Manager @ 180 Public Relations and Public Affairs Kyiv (проекти Logitech, ГК “Нові Продукти”, МАУ)

14:30 – 16:00

Всеволод Поліщук

«Робота з цільовою аудиторією: аналіз, висновки, рішення»

1. Як аналізувати ЦА
2. Канали комунікацій
3. Tone of voice і основні меседжі
4. Кастомізація меню і заклади на основі аналізу

Всеволод Поліщук – маркетолог зі спеціалізацією в ресторанній сфері та маркетингу територій через гастрономію. Співзасновник агенції Readyto
У ресторанному бізнесі з 2008 року, коли запустив Паб Фест (співавтор концепції та меню, промоутер закладу). Свою частку у пабі продав у 2012 році. З 2012 року займається ресторанним маркетингом та дослідженнями гастрономічних традицій як співзасновник Клубу галицької кухні.
Брав участь у створенні концепцій та виводив на ринок як маркетолог Ресторацію Бачевських у Львові, ресторан Голодний Микола, Ресторацію над Цукернею, Чотири чебуреки Prosecco Bar, Re:bro. Пивний ресторан здорового харчування та інші.
Здійснював перепозиціонування та створював маркетингові стратегії ще для двох десятків ресторанів у Львові, Х мельницькому, Каунасі, Вроцлаві, Варшаві. Брав участь у розробці нової стратегії розвитку ресторанної мережі на заправках ОККО. Також консультував Хмельницьку та Львівську міські ради з питань брендингу та промоції міста. Співавтор Стратегії конкурентоспроможності Львова, затвердженої у 2019 році.

16:30 – 17:30

Олександра Титаренко

«Успішний захід в ресторані: 5 кроків»

1. Привід прийти в ресторан
2. Шефський стіл: як змусити шефа фантазувати
3. Звана вечеря – маркетинговий або комерційний захід?
4. Головна складова успіху заходу в ресторані
5. Робота з очікуваннями і страхами гостей

Олександра Титаренко. Спеціаліст з PR в ресторанному та шоу-бізнесі, засновник брендів WOWDINNER, RESTOWEEK & CHEF’s WEEK, м. Київ.
Професійний досвід спікера:
– PR в ресторанному та шоу-бізнесі
– Гучні відкриття (Eshak, Solod Enjoy Bar, Le Silpo Одеса та ін), нові концепції («Фестиваль вуличних барів») і серії вечірок (наприклад, 2 сезони щотижня: опініон-лідери за стійкою BEEF Bar)
– 3 сезони CHEF’s WEEK: 7 ресторанів і 7 шефських вечерь, за 1 тиждень.
– Всеукраїнські змагання шеф-кухарів IRON CHEF.
Фестивалі:
проведення наймасштабнішого ресторанного фестивалю в Україні: до 100 ресторанів і 10 000 відвідувачів одночасно, 4 міста, маса концепцій від Aperitivo до Oyster Week. За 1 тиждень заходу – рекордсмени продавали 500 сетів з клешнями лобстера або 100 коктейлів в звичайний будній день. Запрошення до участі в Eurovision (Euro Resto Week), франшиза в Казахстані (Resto & Cocktail Week Almaty) і жалюгідний плагіат («Poltava Resto Week»).
Преміальні вечері:
Створення ексклюзивних вечерь WOWDINNER – 6 різних концепцій, 5 майданчиків, 11 відкритих званих вечерь за півроку існування бренду. Вечеря-враження для самих пересичених гостей. Новий пласт ресторанного сервісу.

Вартість участі

від 2100 грн.

Четвер, 19 березня 2020

_
10:00 – 11:30

Віта Дубчак

«Маркетинг замість продажів або чому не важлива цільова аудиторія»

1. Як вивчати шляхи отримання прибутку в компанії
2. Ознаки успішної маркетингової Стартегії компанії
3. Кого залучати в ресторан: чоловіків, жінок, скільки їм повинно бути років, які хобі, або … ці дані не важливі?
4. Які дані необхідно збирати і аналізувати
5. Як використовувати отримані дані з метою збільшення прибутку

Віта Дубчак. Тренер-методист, бізнес-консультант з управління.
Досвід роботи в ресторанному бізнесі з 1997 р, старт кар’єри – ПІІ МакДональдс. Аудитор системи менеджменту безпеки харчової продукції (Food Safety Management System Internal Auditor Training Course HACCP, ISO). Сертифікований бізнес-тренер відповідно до міжнародного стандарту IBSTPI.

12:00 – 13:00

Наталія Вагнер

«Робота з відгуками. Відповідати не можна мовчати»

1. Відгуки у точки дотику з гостем (гугл, соцмережі, тріпедвайзер і тд)
2. Фіксація відгуків в CRM і робота з ними

Наталія Вагнер. З 2016 PR-менеджер в BEEF. Тричі ресторан ставав кращим м’ясним рестораном країни (премія «Сіль»)
Написала книгу про життя ресторану BEEFSTORY
Організувала понад сотню подій-інфоприводів для ресторану
Видавець медіа про їжу і вино http://winwin.sexy/

14:00 – 15:00

Тетяна Роблес

«RIP Social Medias. Маркетинг, PR або SММ – на що робити ставку і чому одне не ефективно без іншого»

1. Чому соціальні мережі це важливо і ні одночасно
2. ФБ і Інстаграмм
3. Тік-ток

Тетяна Роблес – 5 років в ресторанному PR і маркетингу, відкриття проектів з нуля, ведення готових проектів, ребрендинг, кризовий менеджмент

15:15 – 16:45

Оксана Литвиненко

«Внутришній маркетинг гостинності»

1. Персонал – партнер бренду
• Як персонал впливає на імідж компанії
• Як управляти репутацією роботодавця
• Як управляти благополуччям співробітників
2. Точки контакту як моменти істини.
• Прості ідеї для формування лояльності гостя всередині локації

Оксана Литвиненко. Більше 20 років практики в ресторанному бізнесі (від «Козирної карти» до «Ресторанів Діми Борисова» і «Чорноморки»), шлях від офіціанта до керуючого кластером ресторанів.

17:00 – 18:00

Максим Храмов

«Скарга як подарунок. Лайфхак»

Максим Храмов. Ресторатор, з 2001 року відкрив понад 60 закладів.
Керуючий партнер PASTATECA і PIZZA CELENTANO KIEV
Співзасновник брендів дайнеру Жовток, фан-барів БАНКА, ресторану GIVI RUBINSTEIN.
Партнер премії «Пальмова гілка ресторанного бізнесу»
Ментор у всеукраїнському бізнес-співтоваристві BOARD

КВИТКИ НА УЧАСТЬ У ПРАКТИКУМІ

Ваші можливості Участі

ОДИН ДЕНЬ

(18 або 19 березня)

2 700 ₴

квитки

ще є

ДВА ДНІ

(18+19 березня)

5 000 ₴

квитки

закінчуються

ОНЛАЙН

(18+19 березня)

4 500 ₴

доступ

на 1 e-mail адресу

Для реєстрації в якості учасника практикуму, необхідно оформити замовлення на сайті.

Після реєстрації вам буде запропонований зручний варіант оплати:
– оплатити картою Visa / MasterCard (будь-яка країна світу);
– замовити рахунок-фактуру для оплати на розрахунковий рахунок (Україна);
– оплатити участь кур’єру (Київ).

Для реєстрації в якості учасника практикуму, необхідно оформити замовлення на сайті.

Після реєстрації вам буде запропонований зручний варіант оплати:
– оплатити картою Visa / MasterCard (будь-яка країна світу);
– замовити рахунок-фактуру для оплати на розрахунковий рахунок (Україна);
– оплатити участь кур’єру (Київ).